
Hronično narušeni budžet Barcelone dobit će značajnu finansijsku injekciju – i to iz, ni manje ni više, nego iz Demokratske Republike Kongo.
Predsjednik katalonskog giganta Joan Laporta i dalje traži kreativne načine da održi klub na površini u trenucima ozbiljnih dugovanja i skupog projekta obnove stadiona “Nou Camp”.
Prema pisanju ugledne agencije Reuters, vlasti DR Konga izdvojit će čak 40 miliona eura za reklamnu kampanju koja će se naredne četiri sezone pojavljivati na dijelovima opreme Barceloninih fudbalera i fudbalerki – ali ne i na zvaničnim dresovima.
Slogan koji promoviše turistički potencijal ove afričke države bogate prirodnim ljepotama, bit će istaknut na trenirkama, majicama za zagrijavanje i drugoj opremi koja se koristi izvan službenih utakmica. Gledaoci će reklamu moći vidjeti na treninzima i tokom zagrijavanja, što je dovoljno da poruka stigne do globalne publike.
Kongo+ Spotify+Nike= 200 miliona eura
Barcelona nije jedini evropski klub koji je ostvario ovakav vid saradnje s Kinšasom – ranije su slične, ali manje unosne ugovore potpisali i Monaco te Milan.
Ova svota novca dolazi kao dodatni prihod uz već izdašne sponzorske ugovore koje Barcelona ima – saradnja s “Nikeom” produžena je do 2038. godine i donosi klubu minimalno 120 miliona eura godišnje, dok “Spotify” plaća 70 miliona eura za mjesto na prsima prvog tima. Samo ova dva sponzora zajedno donose klubu gotovo 190 miliona eura godišnje.
Dodamo li tome kongovski doprinos, cifra se zaokružuje na impresivnih 200 miliona eura – a to još nije konačan iznos kada se uračunaju prodaja dresova, klupskih suvenira, ulaznica, TV prava te bonusi i premije iz takmičenja.