
Nogometni klub Barcelona i kompanija Nike odlučili su još jednom počastiti Kobeja Bryanta, zamijenivši poznati Swoosh logo američke multinacionalne kompanije s Kobe Sheath oznakom. Ova inicijativa proizlazi iz saradnje između legende NBA i FC Barcelone, proizašle iz zajedničke sportske kulture.
Dres ne samo da odaje počast preminuloj NBA legendi već izražava njegovo stalno divljenje i poštovanje prema FC Barceloni, njenoj igri i igračima.
Saradnja je planirana da traje tri sezone, zaključno sa 2027/28. godine, podvlačeći ljubav košarkaške zvijezde prema nogometu, a posebno prema filozofiji i stilu igre FC Barcelone. Kobejeva povezanost s Barcom datira još iz prošlosti, gdje je često komunicirao s članovima kluba i igračima tokom svojih posjeta Barceloni, kao i tokom turneja tima u Americi.
🟡🟣 El FC Barcelona anuncia su segunda camiseta asociada con la marca Kobe Bryant de la mano de Nike pic.twitter.com/SNACatjOAU
— Mundo Deportivo (@mundodeportivo) July 29, 2025
Drugi dres FC Barcelone za nadolazeću sezonu dolazi u karakterističnoj zlatnoj boji, ističući detalje perzijske ljubičaste i crne, inspirisan bojama timova za koje je Kobe igrao.
Dres je obogaćen teksturom zmijske kože u briljantnom silikonskom 3D reljefu, koji je također primijenjen na grbu. Logo Spotify-a je istaknut crnom bojom i centralno je pozicioniran na prsima, dok je Ambilight logo pozicioniran na lijevom rukavu na muškim dresovima. Na ženskim dresovima, Bimbo logo se pojavljuje također u crnoj boji.
Crni šorc s detaljima perzijske ljubičaste i teksturiranim obrisom zmijske kože odaje počast Kobejevom alter egu, Crnoj Mambi. Grb FC Barcelone smješten je na lijevoj nozi, dok se oznaka s brojem igrača nalazi u timskoj zlatnoj boji na desnoj nozi. Štucne su crne s natpisom ‘Barca’ u ljubičastoj boji.