
Manchester City je prvi put obogatio svoj domaći dres legendarnom dijagonalnom šarom, tradicionalno korišćenom na gostujućim uniformama. Novi dres za sezonu 2025/26 kombinuje prepoznatljivu nebesko plavu boju sa osveženom bijelom linijom koja cilja na mlađu generaciju navijača.
Dijagonalni motiv, sa bogatom istorijom koja potiče iz 1970-ih, krasio je tada dresove koje su nosili velikani kluba kao Mike Summerbee, Colin Bell, Francis Lee i Tony Book. Dosad je bio deo gostujuće opreme, ali sada će se naći i na domaćem dresu.
Ovo povezivanje prošlosti i budućnosti odaje priznanje nasleđu uz okupljanje novih simpatizera širom sveta.
Povodom lansiranja novog dresa, kreiran je promotivni film pod vođstvom Glenna Kitsona, ilustrujući duh zajednice i strast navijača.
U filmu se pojavljuju igrači poput Erlinga Haalanda, Manuela Akanjija, Oscara Bobba i Alex Greenwood, dok je centralna figura legendarni John Thompson (The Fast Show, Cold Feet), koji vodi neobičan talent show.
Film je sniman u prostorijama Clayton Official Supporters Cluba, blizu stadiona Etihad, i slavi zajedništvo, fudbal i jednostavne životne radosti koje sačinjavaju biti navijač Manchester Cityja.
Marco Mueller, viši direktor PUMA-inog sportskog odeljenja, izrazio je svoje mišljenje o inovaciji “Građana”.
“Uzbuđeni smo što kultnu šaru, poznatu s gostujućih dana iz prošlosti, po prvi put donosimo na domaći dres. Ovo je snažna poveznica između različitih generacija City navijača”, navodi se na zvaničnoj stranici Građana.