Početna Fudbal City uvodi legendarnu šaru na novi dres

City uvodi legendarnu šaru na novi dres

Manchester City je prvi put obogatio svoj domaći dres legendarnom dijagonalnom šarom, tradicionalno korišćenom na gostujućim uniformama. Novi dres za sezonu 2025/26 kombinuje prepoznatljivu nebesko plavu boju sa osveženom bijelom linijom koja cilja na mlađu generaciju navijača.

Dijagonalni motiv, sa bogatom istorijom koja potiče iz 1970-ih, krasio je tada dresove koje su nosili velikani kluba kao Mike Summerbee, Colin Bell, Francis Lee i Tony Book. Dosad je bio deo gostujuće opreme, ali sada će se naći i na domaćem dresu.

Ovo povezivanje prošlosti i budućnosti odaje priznanje nasleđu uz okupljanje novih simpatizera širom sveta.

Povodom lansiranja novog dresa, kreiran je promotivni film pod vođstvom Glenna Kitsona, ilustrujući duh zajednice i strast navijača.

U filmu se pojavljuju igrači poput Erlinga Haalanda, Manuela Akanjija, Oscara Bobba i Alex Greenwood, dok je centralna figura legendarni John Thompson (The Fast Show, Cold Feet), koji vodi neobičan talent show.

Film je sniman u prostorijama Clayton Official Supporters Cluba, blizu stadiona Etihad, i slavi zajedništvo, fudbal i jednostavne životne radosti koje sačinjavaju biti navijač Manchester Cityja.

Marco Mueller, viši direktor PUMA-inog sportskog odeljenja, izrazio je svoje mišljenje o inovaciji “Građana”.

“Uzbuđeni smo što kultnu šaru, poznatu s gostujućih dana iz prošlosti, po prvi put donosimo na domaći dres. Ovo je snažna poveznica između različitih generacija City navijača”, navodi se na zvaničnoj stranici Građana.

Pročitajte povezane članke
Load More In Fudbal

Provjerite

Junajted neće da plati karte zaposlenima za finale, pa će Amorim

Kada klub neće iz ko zna kojih razloga, trener hoće! Ruben Amorim će platiti osoblju kluba…