Ferrari je donio odluku koja jasno pokazuje koliko je sezona bila teška. Nakon potpunog neuspjeha, odlučili su prekinuti sa svim što su radili ove godine. Godina 2026. označena je kao ključna.
Scuderia je odlučila napraviti jedan od najradikalnijih poteza u poslednjih nekoliko godina, planirajući gotovo potpunu promjenu dizajna svog bolida za sezonu 2026.
Ova odluka dolazi nakon, kako se sve češće naziva, katastrofalne 2025. sezone, tokom koje italijanski tim nije ispunio nijedan od svojih ciljeva.
Tim je pao s drugog na četvrto mjesto u poretku konstruktora i prvi put u dugo vremena završio sezonu bez pobjeda u Formuli 1.
Umjesto da popravljaju trenutni neuspješan koncept, Ferrari je preusmjerio svoje resurse, sate u zračnom tunelu i CFD simulacije direktno na projekt za 2026. godinu.
Prema riječima F1 tehničkog analitičara Rosarija Giuliane, novi Ferrari “neće imati malo ili nimalo zajedničkog” s vozilom iz 2025.
Drugim riječima, Scuderia planira potpuni reset. Jelka svijetla tačka razočaravajuće sezone jeste mogućnost da Ferrari, zbog pada na četvrto mjesto, dobija više vremena u zračnom tunelu i dodatne CFD sesije od McLarena, Mercedesa i Red Bulla.
To je prednost koju u Maranellu namjeravaju iskoristiti maksimalno. Giuliana je detaljno objasnio gdje je SF-25 najviše podbacio. Glavni problem nalazio se u stražnjem dijelu vozila.
Ferrari je svjesno dizajnirao vozilo s naglašenim prednjim krajem kako bi odgovaralo Leclercovom stilu vožnje.
Ovakav pristup je, međutim, potpuno razotkrio slabosti na stražnjem dijelu, što je posebno mučilo Lewisa Hamiltona. Nestabilnost stražnjeg dijela bila je jedna od ključnih razloga Hamiltonovih problema tokom cijele sezone.