Početna Fudbal Svjetsko prvenstvo 2026: Sponzori i tehnologija donose novu eru fudbala

Svjetsko prvenstvo 2026: Sponzori i tehnologija donose novu eru fudbala

Godine 2026, Svjetsko prvenstvo u fudbalu unosi revoluciju kako na terenu, tako i van njega, uvodeći nekoliko historijskih inovacija koje se prvi put pojavljuju na ovom događaju.

Tri domaćina – SAD, Kanada i Meksiko – uvode tri različite sponzorske zone. Ovo omogućava globalnim i lokalnim brendovima unikatne kampanje prilagođene svakom tržištu. Dakle, gledaoci u SAD-u mogu vidjeti drugačije reklame od onih u Kanadi ili Meksiku, što sponzorima nudi priliku da ciljaju publiku prema specifičnim tržištima i istovremeno optimalno iskoriste prisustvo na najvećem fudbalskom događaju.

Spektakl na terenu obogaćen je loptama opremljenim naprednim senzorima i telemetrijom. Ovo omogućava preciznije praćenje svakog kontakta s loptom i integraciju sa VAR tehnologijom.

Prvi put u historiji, stadioni će omogućiti biometrijsko plaćanje zahvaljujući saradnji sa Visa, omogućavajući potpuno beskontaktno iskustvo za navijače.

Sponzori kao što su Coca-Cola, Adidas, Hisense i Wanda, koriste tehnologije poput Supponor AIR, Viz Arena i AI Digital Overlay, omogućavajući prilagodljive reklame u realnom vremenu preko TV feedova po tržištu. Ovo znači da se jedinstveni LED digitalni paneli uz igrališta mogu prikazati različite reklame prema državama, iako se fizički vidi jedna reklama. Tokom jedne utakmice, jedan reklamni prostor se može prodati više puta.

Turnir 2026. godine bit će najveći dosad, sa 48 reprezentacija, 104 utakmice i rekordnim brojem TV emitovanja, digitalnog sadržaja i sponzorskih aktivnosti, čineći ga spektakularnim događajem u fudbalskom svijetu.

Nova kategorija digitalnih partnera, u koju spadaju kompanije kao što su Globant i Konami, unosi vidljivost esportu i digitalnim platformama FIFAe turnira prvi put tokom Mundijala. Ovo će značajno promijeniti pravila igre.

Sve ove inovacije zajedno čine ovaj Mundijal prvim događajem na kojem tehnologija i sponzori sinhronizovano stvaraju potpuno novo iskustvo za navijače, gledatelje i brendove.

Pročitajte povezane članke
Load More In Fudbal

Provjerite

Zvijezda Reala objašnjava na društvenim mrežama kako je provela drugo poluvrijeme

Eduardo Camavinga suočio se s utakmicom unatoč gripi, a toliko mu je bilo loše da je na po…