
Max Verstappen se vratio u bitku za titulu, a čini se da je tome prethodilo genijalno rješenje Red Bulla.
Svi ljubitelji auto-moto sporta su oduševljeni načinom na koji se Red Bull vratio u život i kako je Max Verstappen “iz blata” uspio da postane legitimni kandidat za titulu iako je imao 104 boda zaostatka za Oscarom Piastrijem u McLarenu.
Laurent Mekies, direktor Red Bulla, rekao je da je u Singapuru sve izgledalo spektakularno, a otkako je ljetna pauza završena – Max nije bio plasiran lošije od druge pozicije.
Nije bio dominantan na domaćem Zandvoortu, ali je Monzu, Baku i Austin “pokorio” na superioran način.
Red Bull ne zavisi od konfiguracije staze, vidjeli smo ih na stazama gdje je potisna sila niskog intenziteta, ali i u Austinu gdje su krivine uglavnom srednje brzine i na svakoj su dominirali.
U Monzi su predstavili novi pod i to je bila velika stvar, a sjetimo se samo da su još u Miamiju to testirali na bolidu Yuki Tsunode i vidjeli da i te kako mogu steći veliku prednost.
“To je sve stvar filozofije. Ona pokazuje kako naš tim funkcioniše prije, tokom i poslije trkačkog vikenda. Slušamo šta pričaju vozači, ne obaziremo se slijepo na podatke telemetrije”, kaže Mekies.
Nije to cijela priča, a interesantan je bio i komentar Andree Stelle (direktor McLarena) koji je govorio da Red Bull svoj bolid razvija mnogo duže nego oni i da je to tajna uspjeha.
Efekat tla je tema koju smo više puta pokrivali, za tu filozofiju je potrebno da bolid bude što bliže asfaltu i da suspenzijski sistem bude tvrđi kako bi se izvukao maksimalni performans.
Preko 60 posto utroška potisne sile dolazi od poda bolida, a kada je isti spušten dobija se “usisavanje” i efekat tla je jači, a u kombinaciji sa ivicama poda poboljšava se strujanje zraka i ono se “zadržava” ispod poda kako bi se zadržao dobar balans pritiska.