
Legendarni Luis Hamilton (40) muči se u svojoj prvoj sezoni u Ferariju i ne može izvući maksimum iz novog bolida. Nakon više od decenije, u italijanskom timu je u potpuno novom okruženju i u prvih pet trka ostvario je samo pobjedu u sprint trci u Kini. Važno je istaći da nijednom nije završio na pobjedničkom postolju, niti je ijednom bio brži od klupskog kolege Charlesa Leclerca, starosjedioca u Scuderiji.
U čemu je problem? Britanski “Daily Mail” otkriva da bi važan razlog njegovog problema mogla biti klauzula u ugovoru prema kojoj niko iz Ferarija ne smije kontaktirati Hamiltonove saradnike iz Mercedesa. Nakon čak 11 godina u prethodnom timu, Britanac je tako došao u potpuno novo okruženje, u kojem prije svega nedostaje njegov dugogodišnji trkački inženjer Pete Bonington, s kojim je surađivao još od 2012. godine i osvojio uz njega čak šest titula.
Šta radi trkački inženjer? Prije svega, on je glavna veza tima i vozača tokom treninga, kvalifikacija i trke, s važnom ulogom da vozači preko njega šalju informacije o stanju bolida i očekuju da budu proslijeđene inženjerima. Također, inženjeri sa saradnicima definiraju podešavanja bolida, učestvuju u određivanju strategije trke, imaju i ulogu mentora u svojim timovima, analiziraju podatke tokom trke.
Foto: Printscreen