Dok mnoge sportske ikone investiraju u restorane ili modne linije, Novak Đoković, vrhunski svjetski teniser, odlučio je ući u nenadano, ali izuzetno unosan sektor — zdravih grickalica.
Ovaj vikend, poznati srpski teniser službeno je predstavio Cob, brend inovativnih kokica koje nisu od kukuruza već od starinske žitarice sirak (sorghum), poznate po bogatom nutritivnom sastavu.
Đoković nije samo lice brenda — on je suosnivač i predvodi seed rundu investicija od pet miliona dolara, pokazujući ozbiljnu posvećenost ovom poduhvatu, prenosi časopis Hello!.
U Americi, tržište kokica trenutno doživljava snažan rast; industrija je u zadnjih pet godina porasla za 31% i sada vrijedi 3,5 milijardi dolara, dok se do 2029. procjenjuje da će dostići 3,84 milijarde dolara.
Razlog tome je što potrošači sve više tragaju za zdravijim alternativama uobičajenim grickalicama, a kokice se savršeno uklapaju u taj trend.
“Želio sam da se pridružim brendu kao suosnivač i da vodim seed rundu kako bih drugim investitorima dao povjerenje u našu viziju”, rekao je Đoković.
Cob kokice napravljene su od sirka, žitarice koja je bogata vlaknima, željezom i biljnim proteinima, čineći ih drugačijim od klasičnih kokica.
Ideja je potekla od Jessice Davidoff, poduzetnice koja je tražila rješenje za sina koji je alergičan na kukuruz.
“Nisam bila svjesna koliko je kukuruz prisutan u američkoj prehrani. Sirak nudi novu opciju za one koji žele uživati u kokicama, ali s bogatijom hranjivom vrijednošću”, rekla je Davidoff.
Novak je aktivno uključen u izbor sastojaka, razvoj i formulaciju proizvoda, proširenje linije zdravih grickalica te potencijalne buduće saradnje brenda.
“Preferiram jednostavne, domaće obroke, ali mnogo putujem. U Cobu stvaramo hranu s istim sastojcima koje bih i sam koristio u kuhinji”, objasnio je Đoković.
Kokice ostvaruju bruto profitnu maržu od 40% i potiču stalnu kupovinu, što ih čini privlačnijim od modnih ili luksuznih linija, što objašnjava Đokovićevu odluku da uloži u ovaj projekat.